הקהילה הישראלית הגדולה ביותר ברשת מתגייסת להסברה!

לאחר ה-7 באוקטובר, העולם כולו עמד לצדנו ותמך במאבקנו נגד הטרור. דגלי ישראל התנוססו באירועים בינלאומיים ובניינים ברחבי העולם הוארו בצבעי כחול-לבן כסמל לתמיכה בלתי מסויגת בזכותנו להגן על עצמנו. אולם, בחודשים האחרונים חל שינוי מדאיג. דעת הקהל העולמית התהפכה, והפגנות אנטי-ישראליות לצד תמיכה בטרור הגיעו מקמפוסים בארה"ב ועד לבירות אירופה.

מכונת תעמולה פלסטינית מתוקצבת היטב ועובדת במרץ כבר שנים כדי להציג נרטיב כוזב המשבש את האמת ומנסה לשלול מישראל את זכות ההגנה העצמית הלגיטימית שלה. הפער בהסברה הישראלית יצר קרקע פורייה לדיסאינפורמציה להתפשט ולעוות את המציאות.

הגיע הזמן לפעול. הקהילה הישראלית הכי גדולה ברשת מתגייסת להסברה! ביחד, נציג לעולם את הסיפור האמיתי שלנו, נחשוף את המציאות הקשה של ה-7 באוקטובר ונזכיר לעולם מדוע המאבק שלנו כה מוצדק. האיחוד שלנו חיוני כדי לשנות את הנרטיב ולהוכיח שהמאבק שלנו אינו רק להישרדות, אלא גם למען צדק ואמת.

בואו נעמוד יחד, נגייס את כל חברי הקהילה שלנו, ונבנה פרויקט הסברה שיעזור לנו להגן על זכותנו ההיסטורית והאתית להגן על אזרחינו מפני טרור. הקהילה שלנו כבר הוכיחה את כוחה ביצירת שינוי – עכשיו הזמן לפעול שוב ולהחזיר את הנרטיב הנכון לידיים שלנו.

הצטרפו לפרוייקט ההסברה שלנו

נכתב על ידי

קטגוריה

חרבות ברזל

דילוג לתוכן