כיצד קהילת הדיסקורד הישראלית הגדולה ביותר נלחמת באנטישמיות

לאחר האירועים הטרגיים של הטבח ב-7 באוקטובר, הזינוק באנטישמיות הפך מדאיג. ב-@TeGriAi, קהילת הדיסקורד הישראלית הגדולה ביותר, הנה איך אנחנו מטפלים ונלחמים באנטישמיות.

על TeGriAi

TeGriAi עומדת כקהילה הישראלית הגדולה ביותר בדיסקורד, המתגאה בלמעלה מ-234,000 חברים, עם 30,000 משתתפים פעילים מדי יום.

טיפול באנטישמיות עולמית

מאז הטבח ב-7 באוקטובר, העלייה ברטוריקה האנטישמית ברשת הייתה מדאיגה. בתוך השרת שלנו בלבד, ציינו עלייה משמעותית בהודעות שנאה. המגמה המטרידה הזו אינה מוגבלת לקהילה שלנו, אלא היא השתקפות של גל גדול יותר, מרושע יותר ששוטף את האינטרנט.

קיר הברזל: המגן שלנו נגד שנאה

בשיתוף עם איגוד הגיימינג הישראלי ו-@NiroTeam, הקמנו את קיר הברזל לדיסקורד. יוזמה זו היא התשובה שלנו לגל הגואה של אנטישמיות, תוך מינוף בינה מלאכותית מתקדמת וההתאמת האוטומטית של Discord כדי להגן על המרחב שלנו. המערכת מנתחת הודעות בקפדנות, ומבטיחה סביבה בטוחה לכל החברים.

קיר הברזל לדיסקורד

חומת הברזל היא פלא של טכנולוגיה ומאמץ קהילתי. הוא נועד להבין את ההקשר, מה שהופך אותו למיומן בזיהוי ונגד תוכן אנטישמי. "הדיוק של המערכת הזו הוא שאין שני לו", מציין מפתח מוביל. "זה כמו שיש אפוטרופוס ערני לקהילה שלנו".
המערכת פועלת במספר מערכות ואתרים ישראלית ושומרת על כך השיח והתגובות לא יהיו משופעות מתומכי טרור או תוכן אנטישמי

מאז הקמתו, חומת הברזל חסמה בהצלחה למעלה ממיליון משתמשים ומנעה 300,000 ניסיונות פשיטה. המספרים הללו הם עדות לאפקטיביות שלו, והם פועלים כהגנה בלתי מעורערת מפני אפליה ושנאה.

בקהילת TeGriAi המערכת חוסמת כ80 – 100 הודעות ביום!

המחויבות שלנו למאבק באנטישמיות היא בלתי מעורערת. אנו כל הזמן מחפשים משוב וחוקרים דרכים חדשות לשיפור חומת הברזל, ומבטיחים שהוא יישאר מגן יעיל נגד דברי שטנה.

מקורות

https://www.linkedin.com/pulse/how-largest-israeli-discord-community-combat-david-furman-w8fac

נכתב על ידי

תגיות

אנטישמיות

דילוג לתוכן