קהילת הדיסקורד הכי גדולה בישראל חוגגת 6 שנים של פעילות

ברוכים הבאים לחגיגת השישה של קהילת TeGriAi – הקהילה הישראלית ושרת הדיסקורד הגדול ביותר בישראל!

מאז הקמתה בשנת 2018, קהילת TeGriAi הפכה לאחת הקהילות המובילות והחזקות בתחום הגיימינג והטכנולוגיה בישראל. עם פעילות מתמשכת של 6 שנים, הקהילה שלנו רק הלכה וגדלה, והפכה למקום מפגש לאוהבי טכנולוגיה, גיימרים, מתכנתים, ועוד רבים שמחפשים לשתף פעולה, ללמוד, ולהתחבר זה עם זה.

איך התחלנו? 🍼

הכל התחיל מרעיון קטן שנולד בלב של קבוצת חברים אשר ראו בקהילת הגיימינג והטכנולוגיה בישראל משהו שחסר – מקום שבו אנשים יכולים להתכנס, לשתף ידע וליצור חיבורים אמיתיים. מאז, TeGriAi הפכה להרבה יותר מסתם שרת דיסקורד. היא הפכה לקהילה.

הדרך שעברנו 🏠

במשך 6 השנים, עברנו דרך ארוכה. מאירועים קטנים ומפגשים בין חברים, עד לטורנירים גדולים, שיתופי פעולה עם חברות גדולות בתחום, ואפילו פרויקטים משותפים עם קהילות אחרות. אנו גאים לאמר שכל אחד מהאירועים והפרויקטים שלנו נעשו במטרה להעשיר ולתמוך בחברי הקהילה שלנו.

השפעה ותרומה לקהילה 🇮🇱

אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של קהילת TeGriAi הוא היכולת לתרום ולהשפיע. הקהילה שלנו מעניקה פלטפורמה לחברים לשתף את הידע והניסיון שלהם במגוון נושאים. זהו לא רק מקום להינות ממשחקים, אלא גם להכיר חברים ואנשים חדשים.

תודה מקרב לב ♥️

אנו רוצים להודות מקרב לב לכל אחד ואחת מכם שהפך את קהילת TeGriAi למה שהיא היום. אתם הלב והנשמה של הקהילה, ובלעדיכם, כל זה לא היה אפשרי. אנו מצפים בקוצר רוח לשנה הבאה ולהמשך הפעילות והצמיחה של הקהילה שלנו.

לקראת העתיד 💎

כשאנו מסתכלים קדימה, אנו רואים עוד הרבה אפשרויות והזדמנויות לקהילת TeGriAi להמשיך לגדול ולהשפיע. עם תמיכתכם, אנו נמשיך לבנות על ההצלחות שלנו ולהרחיב את הגבולות של מה שאנו יכולים להשיג יחד.

תודה על 6 שנים מדהימות. הנה לעוד שנים רבות של פעילות, חברות, והצלחות משותפות. שתהיה לנו שנה נפלאה ומלאה בהישגים!

קהילת TeGriAi – יחד, אנחנו חזקים.
אנחנו מאחלים לכולם רק בריאות והשבת החטופים הבייתה 🎗️

נכתב על ידי

קטגוריה

דיסקורד

דילוג לתוכן